Wednesday, September 30, 2009

Bukan Nya aku meNyepi...........

deNgan naMa AllaH yAnG mAha PengaSih Dan Maha Penyayang

AssaLamualaikum.............


Lama tak update blog..huhu..Banyak kali gak sahabat duk tanya,"bila nak update blog mey".."nape x update blog"..Timo kaseh sahabat2..

Bukannya menyepi..Bukannya tak nak update ..tp masa yang x mngizinkan ku tuk update blog..
masA yang cemburi ngan aku...mAsa yang nak bermanja ngan aku..haha..seBab tu xupdate blOg..

tapi aku x salah kan maSa..mungkin salah ku JuGa kerna tidak menggunakan masa dengaN betoL.. mUngkiN aku tak ManFaat MaSa dengan sebaek nya..@ mungKin juga aku mengguNa masa dengan perKarA2 yang x bermanfaat..

tapi malam ni aku mencuri sedikit masa tuk aku memposting blog nie..

bukan nya nak kongsi crite baru,juga bukan nak luah something.. tpi sekadar melepaskan rasa kebosanan aku malam nie......hahaha

"ApeNi....LayanJeLa"

No comments:

Post a Comment